Special Cases
A high-stakes conflict between cops and robbers takes place as the special investigation unit deals with several vicious cases. The suspects pile up yet the hunt for the criminal mastermind still has a long way to go.
An Lei's team probes a missing worker linked to a brutal cartel, as a counselor helps cops cope with the mounting stress.
Odd wounds and clashing stories push the squad to probe Chen Lun's plunge, revealing neighborhood shadows and buried truths.
An Lei's crew savors a win over dinner, until a witness crisis yanks them into a frantic new chase.