Spirited
Suzy and Henry's new found intimacy is making Suzy nervous. But thankfully for Suzy - although 'thankfully' is possibly too kind a word - a major distraction comes looming when an odd, officious little man turns up and starts poking around the apartments asking questions about ex-residents.