Sportsman's Adventures
Big Pine Permit Rodeo
Capt. Rick Murphy joins Capt. Brian Sanders to fish the Gulf side of Big Pine Key. The permit are plentiful, but things get a little crazy when the sharks show up.
Capt. Rick Murphy meets the Exile Sportfishing crew in Grenada to fish the land of the giants. Massive wahoo and tuna make this destination live up to its nickname.
Capt. Rick Murphy and Capt. Ridge Murphy maneuver the mangrove mazes in Key Largo in pursuit of snook and redfish.
Capt. Rick Murphy meets the Florida Insider Fishing Report crew to take a soldier fishing. Don’t miss this big grouper and redfish action.