Squid Game
Red Light, Green Light
Hoping to win easy money, a desperate Gi-hun agrees to take part in an enigmatic game; not long into the first round, unforeseen horrors unfold.
Hell
Split on whether to continue or quit, the group holds a vote; their realities in the outside world may prove to be just as unforgiving as the game.
As alliances form among the players, no one is safe in the dormitory after lights out; the third game challenges Gi-hun's team to think strategically.
Gi-hun and his team take turns keeping guard through the night; the masked men encounter trouble with their co-conspirators.
Players pair off for the fourth game; Gi-hun grapples with a moral dilemma; Sang-woo chooses self-preservation; Sae-byeok shares her untold story.