Star in My Mind
As Daonuea (Dunk Natachai Boonprasert) prepares to study abroad for his final year of high school, he decides to confess his long-held feelings for his classmate Khabkluen (Joong Archen Aydin). But after being rejected, Daonuea leaves for Germany with a broken heart. A year later, he returns to Thailand for university, only to discover that not only is Khabkluen at the same school – he’s also living in the same dorm! Though they both try to ignore each other, things take a turn when Daonuea catches the attention of another student, sparking jealousy in Khabkluen. As old feelings resurface, Daonuea must decide if he’s willing to risk his heart again for a second chance at love. Adapted from the novel "Depending on the Stars" by Peachplease.