Star Trek: Prodigy
A motley crew of young aliens in the Delta Quadrant find an abandoned Starfleet ship, the U.S.S. Protostar; taking control of the ship, they must learn to work together as they make their way towards the Alpha Quadrant.
Lost & Found, Pt. 1
Exiled on a mining colony outside Federation space, a group of lawless teens discover a derelict Starfleet ship. Dal must gather an unlikely crew for the USS Protostar to escape Tars Lamora, but The Diviner and his daughter Gwyn have other plans.
Starstruck
Even with the guidance of their hologram advisor Janeway, the crew of The Protostar is tested when their ship is on a dangerous cosmic collision course.
The crew has their first away mission on an undiscovered planet that manifests their deepest desires, only to realize the planet has desires of its own.
Marooned on a deadly planet, the crew must work together with their captive Gwyn to stay alive…. except the planet isn't the only thing in pursuit.
As Gwyn struggles to find her role aboard the Protostar, Dal tests his leadership skills in the newly discovered holodeck.
When a mentor from Dal's past persuades him to use their Federation cover for personal gain, they quickly discover Starfleet has protocols for a reason.