Star vs. the Forces of Evil Star vs. the Forces of Evil
After a few bold skirmishes with other-worldly monsters, fun-loving magical teen princess Star Butterfly is sent by her Royal Parents to live with the Diaz family on Earth, bringing along her own unique interdimensional style to her new planet. With the Diaz's teenage son Marco by her side, this foreign exchange student from another dimension embarks on new adventures battling evil villains throughout the multiverse and in high school, all in an effort to protect her powerful magic wand which she is still figuring out how to use.
Star Comes to Earth / Party with a Pony
Star's parents send her to Earth with her royal magic wand. Star's best friend, Flying Princess Pony Head, comes to take Star out for a crazy night of dimension hopping.
After failing a math test, Star tries to convince her teacher to change her grade. Star misunderstands when she hears that the school football team is going to "get slaughtered".
Star tries to fix Marco's arm with magic but accidentally turns it into a giant tentacle. The Diazes are visited by their former exchange student Gustav, and Star becomes jealous.
Star forgets to get the Diazes an anniversary present, so she invites them on a trip to Mewni. Star crashes a birthday party but has to fight off Ludo's monsters.
Star starts sprouting hearts all over her body, the telltale sign of "Mewberty." Marco and his friends travel to a dimension of pixies and are forced to work in the Shard Mines.