Star Wars: Forces of Destiny
Sands of Jakku
On Jakku, Rey takes BB-8 home but must fend off a hungry nightwatcher worm that wants to devour her new friend.
Wicket and Leia Organa discover two Ewoks cornered by stormtroopers in the forests of Endor and must work together to trap them.
On her way to a Jedi ceremony, Ahsoka Tano detours when she hears screaming and rescues civilians from a malfunctioning droid.
Leia and R2-D2 look for Chewbacca and discover that a Wampa has kidnapped him, and they must find a way to rescue him.
Ahsoka Tano helps Senator Padmé Amidala prepare for a diplomatic meeting while simultaneously warding off the devastating attacks of Spy Cato.