A discovery that could change the course of the future. An enemy that threatens countless worlds. And a new team of young heroes is the only hope for a universe teetering on the brink of tyranny in the animated adventure that is "Stargate Infinity!"
Cut off by Nephestis, the team visits a jungle planet where the inhabitants, the Thorn, are dying of a disease Bonner may have accidentally brought to the world on another mission. Meanwhile, the Ancient learns English and acquires a name…Draga.
The team arrives on a planet that has a mysterious "Guide" stone. Gus, Draga, and Seattle get captured and taken through the Stargate along with the Guide. They end up in a trap, and they are stuck. Will Draga use her powers to escape?
Gus and Ec'co go to Ec'co's mother's home planet. Although Ec'co looks like the native people, they consider him as a half-breed alien. While Ec'co proves himself, he and Gus get crucial information about the Tlak'kahn enemy.
When Gus and the trainees jump through to a planet almost completely covered with water, Harrison can't resist bragging about his swimming ability.