Staten Island Hustle
The Boxinator 500
The guys are skeptical when Dom becomes obsessed with developing a home recycler to turn cardboard into toilet paper.
The guys contemplate investing in a safety phone for seniors and end up chasing after elderly gamblers in Atlantic City; Ron and Mike try to build a mobile rim repair empire.
Adolfo is developing a humidor that keeps stored marijuana fresh for months; meanwhile Dom makes a deal with Janine's dermatologist that offers him more than he bargained for.
The guys launch a high-end taxi service that caters to men; Dom and Janine look to market her "money cakes" concept; and Tony, Mike, and Janine try to prove who among them makes the best-tasting meatballs.
Dom's frustration with airline baggage fees motivates the crew to create a carry-on suitcase that can handle the same volume as a large checked bag; Ron decides to start a tanning business right in his own home.