Steps to the Future
Are We Alone In The Universe
Traveling to the most sophisticated Observatories and Universities in the world and interviewing dedicated scientists and experts in the science of space, we gradually put the pieces of the puzzle together to present the possibility whether life exists outside our galaxy.