Sterling Point
After discovering she's inherited a remote island in Canada from the estranged grandfather she was never allowed to meet, 17-year-old Annie Jacobson decides to investigate, pulling her into a world of buried secrets, unexpected sisterhood, and the complicated family history she was never meant to find.