Still Waters
After serving time in prison for the 1995 murder of his cousin, Rhys returns to Llanemlyn, where tensions rise over a new reservoir expansion. But as trainee journalist Caryl investigates, buried secrets, guilt, and generational reckoning emerge.
After serving time in prison for his cousin's death in 1995, Rhys returns to Llanemlyn. Meanwhile, a reservoir protest draws the attention of journalism student Caryl, who discovers secrets that could shatter loyalties and expose buried truths.
Caryl faces a crisis, torn between truth and community, as a new lead reignites her investigation into the bombing. Meanwhile, Rhys reveals facts about the night of the bombing, and protests about the reservoir expansion divide the community.
As Caryl digs into her investigation, she questions Eve, Rhys, and Robert about their roles in the tragedy. Mabli's secret paternity test shakes family bonds, threatening to unravel long-held ties and expose hidden truths.
Caryl unravels the truth behind Llyr's death, and Rhys confronts his father, Bryn, about his involvement in the bombing. Hari faces a tough choice and decides to leave Llanemlyn and make a fresh start somewhere else.