Strange Creatures
Smelly Survival Tactics
In nature, the right stench can mean the difference between life and death at the jaws of a predator. Meet some of nature's odor-equipped inhabitants, from vomiting grasshoppers to dung-flinging hippos--and even a flower that's adapted to smell like death.