Stranger Kim
When an unknown virus threatens global destruction, Mina (Jeon Hye Yeon), a determined college student, travels back in time to prevent the apocalypse. She confronts Kim Yo Han (Park Sang Nam), the timid carrier of the virus, and struggles to convince him of the impending doom. As Yo Han grapples with disbelief, Mina reveals her mission to stop the viral outbreak before it can spread. Together, they must race against time to find a cure and save humanity from extinction. Their unlikely partnership becomes the world's last hope for survival. "Stranger Kim" is a 2019 South Korean fantasy comedy drama directed by Kang Dong Hee.