Street Outlaws: No Prep Kings Team Attack
In New Hampshire, Lizzy reveals a new car and Brandon James makes his debut. Murder Nova eyes up another run to the finals but will have to go through heavy hitters from NOLA and Dean's List.
At the start of the fourth team event, wear and tear threatens to shut down a top finals contender. Seizing their opportunity, the Dean's List lives up to its name.
Triple-digit temperatures in South Carolina make for a greasy and dangerous race surface. Dean's List eyes up a three-peat, but Team 405 and Team NOLA are out to shut them down by any means necessary.
At the Illinois Team Attack event, Chuck struggles to make a borrowed transmission work well enough to battle through several rounds. Lizzy Musi jumps back behind the wheel of Aftershock in search of redemption.