Such a Good Love
The year is 2007 and two recent graduates – the talented and idealistic Zhou Shui (Wang An Yu) and the resolutely loyal and passionate Da Ji (Wang Yu Wen) – have fallen in love. Determined to realize their big dreams, they move to Beijing, where they rent a small room together. However, life in the capital proves to be full of challenges for Zhou Shui and Da Ji. And as reality starts to collide with their hopes, the future begins to feel increasingly uncertain. Their devotion toward one another remains strong, but pressures continue to mount. Over the years, unexpected difficulties, secret doubts, and the passage of time threaten to drive a wedge between them. Can love help them pull through – and achieve the dreams they still hold dear?