SugarStars
SugarStars follows the unusual friends-turned-business partners as they take you into the sugary world of 'Petite Sweets' and give you a behind-the-scenes peak at the drama that ensues when these dessert divas craft their over-the-top confectionary creations and eye-popping sweet tables for the biggest events in town.
The team makes an edible window display for George R.R. Martin's "A Game of Thrones."