Summer Time Rendering Summer Time Rendering
A sci-fi, summer story filled with suspense set on a small island begins with Shinpei Ajiro, whose childhood friend Ushio Kofune died. He returns to his hometown for the first time in two years for the funeral. Sou Hishigata, his best friend, suspects something's off with Ushio's death, and that someone else can die next. A sinister omen is heard as an entire family next door suddenly disappears the following day. Furthermore, Mio implicates a "shadow" three days before Ushio's death.
Shinpei returns home for his friend Ushio's funeral. She apparently drowned, but something is off.
Hizuru Minakata, the woman on the ferry, returns to Hitogashima Island hoping to solve a mystery.