Summer with the Family Summer with the Family
Jens and his wife Åsa plan to spend the summer in Åsa's parents' cottage in the archipelago. However, Åsa's parents' have no intention of leaving. They're spending the whole summer there with them.
It's Carro's daughter Nora's birthday, and Bobo must contend with cooking, an ex-husband and an angry mother-in-law. Gunnar has lumbago, and Jens wants to show he is a capable workman.
Carro thinks that Bobo is eating like a hippopotamus and asks Åsa for help to get him to hold back a bit. But instead, Åsa and Jens receive an unwanted visit from the world's most brutal couple.
Jens wakes up with horrible pain in his wisdom tooth, but can't tell Asa because he lied to her that he'd already had it removed. Carro questions the right of public access when some messy boat owners camp on her plot.
Jens wants to show Gunnar who the man of the house is. Carro and Bobo are visited by a couple who seem to know them very well, but they have no idea who the visitors actually are. Original title: Sommaren med släkten.