Super Junior: The Last Man Standing Super Junior: The Last Man Standing
On November 6, 2005, an unconventionally big-sized boy group SUPER JUNIOR 05 made their debut in the music scene. Making their mark in Asia, they rise into the world-class artist SUPER JUNIOR. "THE LAST MAN STANDING" is a behind-the-scenes exploration of SUPER JUNIOR and its members, offering fresher insight into the K-pop industry.