Super Monsters
A group of preschoolers with super powers, like their parents, work together to master their skills.
Vampires Don't Dance
The Super Monsters are planning to dance for Miss Esmie, but Drac has trouble learning the moves.
When Frankie uses Katya's wand without her permission, he accidentally turns a field trip into a magical mess!
Katya likes using magic to help other people, but when her spells make a mess at the library, Katya must learn to ask others to help her!
On a field trip to the amusement park, Lobo learns why it's important for everyone -- even a superfast Super Monster -- to follow the safety rules.
The Super Monsters are hosting a school dinner for their parents, and it's up to Cleo to help her friends learn to use with their very best manners.