Super Truck - Carl the Transformer
Super Truck to the rescue! Meet Carl the Super Truck, a superhero dedicated to protecting the town of Car City. Always ready to jump in and rescue a fellow inhabitant in trouble, he has the ability to transform into any type of vehicle. From Super Fire Truck to Super Boat, and with the help of his super-gadget the ST3000, Carl can solve any problem.