Superbook
Chris Quantum is your typical Middle School student -- except if you take into account one of his best friends is a robot named Gizmo. Add his best friend Joy Pepper into the mix and you have a recipe for adventure. The adventures begin for this trio when a mysterious device appears and takes them on journeys throughout the Bible. Travel back in time and get ready for the journey of a lifetime!