Superhands Magic
Abracadabra! SuperHands decided to do magic and will teach us all his secrets! Stimulating creativity and motor skills, kids will amaze their families with fascinating tricks they can do at home using everyday materials!
Floating Cup
SuperHands decided to do some magic! In this episode you’ll learn how to make a cup float! How? SuperHands will show you! You’ll only need a few materials and less than 5 minutes to leave the whole family amazed. After all, only this magician reveals his tricks!
Walking Ring
SuperHands decided to do some magic! In this episode, the little ones will learn how to make a ring fight against gravity! Don’t believe it? Then watch this episode and learn this trick that only uses a ring and a rubber band!