Suspicious Housekeeper
After his wife’s sudden death, Eun family patriarch Sang Chul (Lee Sung Jae) hires Lee Bok Nyeo (Choi Ji Woo), a mysterious housekeeper, to tend to the house and his four children. Stoic and emotionless, she performs her duties flawlessly but offers no comfort: only blunt, often harsh, truths. Despite her chilling demeanor, Bok Nyeo possesses an uncanny ability to solve the family's problems, from their eldest daughter's bullying to Sang Chul's infidelity. As she systematically dismantles their facades and forces them to confront their deepest fears, the Eun family slowly begins to heal, while unraveling the secrets to their new housekeeper. Can this silent, enigmatic woman truly bring them salvation, or is there a hidden agenda behind her unsettling efficiency? This drama is a remake of the 2011 Japanese series "I'm Mita, Your Housekeeper."