Sweet Moratorium
Kashiwagi Kokoro (Ouji Suzuka) is a university student whose new relationship with Kamijo Sayo (Momoko Tanabe) is suddenly complicated when his ex-girlfriend Omori Ringo (Sakurako Konishi) unexpectedly moves in with him. Despite having previously left Kokoro for another man, Ringo now appears homeless and vulnerable, prompting Kokoro to secretly provide her shelter. Torn between his current girlfriend and his compassionate nature, Kokoro struggles to maintain the delicate balance of his personal life while hiding Ringo's presence from Sayo. As tensions mount and the potential for discovery looms, the drama explores the complex dynamics of love, loyalty, and unexpected cohabitation. Based on a manga series by Tamaizumi, "Sweet Moratorium" is a 2023 Japanese drama series that was directed by Tamada Shinya.