Sweetpea
Sorry for Your Loss
When her father dies, and her school bully returns to town, a quiet wallflower is triggered to a violent breaking point.
This Sort of Thing Needs Some Feminine Energy
When Rhiannon's victim is discovered, she goes on a mission to find out who he was and whether he deserved it.
High on power and righteousness, Rhiannon goes after her next target: the ultimate bully, Julia Blenkingsopp.
Rhiannon sets out to prove she's not the loser she once was, until a revelation changes everything.
With suspicion swirling around Rhiannon, she has to partner with an unlikely ally.
Rhiannon's potential escape comes at a cost and her pursuit risks significant losses.