Switch
Prosecutor Oh Ha Ra (Han Ye Ri) is working on an important drug case, but struggles with obtaining all the necessary evidence to put the criminals away for good. One day, she runs into Sa Do Chan (Jang Geun Suk), who happens to be a genius swindler – and even stranger, he looks exactly like her boss Baek Joon Soo (also played by Jang Geun Suk). Do Chan is smart enough to pass the bar exam, but found scamming people more fulfilling. Ha Ra seizes the opportunity to have Do Chan act as Joon Soo in situations where an outside-the-box approach might be more successful, given their physical similarities and comparable intelligence, but she soon learns that Do Chan has a mind of his own. Will this scheme succeed, or will it only lead to criminals walking free?