Sword Art Online Sword Art Online
In the near future, a Virtual Reality Massive Multiplayer Online Role-Playing Game (VRMMORPG) called Sword Art Online has been released where players control their avatars with their bodies using a piece of technology called: Nerve Gear.
The World of Swords
It's launch day for one of the most highly-anticipated video games of all time. Join the character "Kirito" as he begins his journey in the virtual world of Sword Art Online.
It’s been one month since the players' entrapment in the game. Nearly 2000 people have died and the first floor hasn’t been cleared yet.
Kirito has finally joined a guild made up of close friends in reality. Everything is going well until a tragic accident changes Kirito completely.
Silca is known as Dragon Tamer Silca, but after leaving her group she is caught and her pet, Pina paid the ultimate price. Before she is killed, Kirito saves her and offers her a choice.