Sword of Legends
During the Tang Dynasty, Baili Tusu (Li Yi Feng) is a young swordsman infected with a mysterious demonic aura from the Sword of Burning Solitude, causing him to grow up isolated. When he encounters warriors Ouyang Shao Gong (Qiao Zhen Yu) and Fang Lan Sheng (Ma Tian Yu) searching for a magical resurrection jade, Tusu joins their quest. Along the way, he meets Feng Qing Xue (Yang Mi), an immortal girl seeking her brother, and together they embark on a journey to restore balance to the world and confront their individual destinies. Their path is fraught with challenges as they navigate the complex landscape of magic, survival, and personal redemption.