Lefiya dreams of fighting in the dungeon beside someone she admires: Ais Wallenstein! When monsters attack the Loki Familia camp, will Lefiya be able to prove her worth?
The members of the Loki Familia recover from their most recent adventure. After a long day of errands, they visit Loki's favorite tavern where Ais runs into a familiar face.
A day at Monsterphilia turns deadly when some of the monsters escape. While Ais tracks them down, a powerful monster attacks Lefiya and the twins.
Ais and the others get tangled in a brutal murder on the 18th floor. Meanwhile, Loki and Bete investigate the strange plant creatures involved in the Monsterphilia incident.
Riveria chaperones Ais as she takes on a brutal boss alone. On their way out, Ais discovers an unconscious, but familiar, white haired boy, and decides to take care of him.