Symphony of Fate
Adopted sisters Hao An Qi (Yang Mi) and Hao An Na (Guo Zhen Ni) share a close bond and fashion industry dreams until they both fall in love with Liu Chen Xi (Feng Shao Feng). An Na becomes a successful Shanghai fashion model, while An Qi struggles as a cleaner but is encouraged by fashion designer Zhao Tian You (Zhang Lun Shuo) to pursue her design aspirations. When the sisters reunite on the runway, their complicated relationship is put to the test. This 2011 Chinese drama series is adapted from the 2010 South Korean drama "Cinderella's Sister."