Tabloid
Devils in Disguise
A Mississippi teenager is betrayed by someone close to him and it nearly kills him; later, a famed drag queen is literally attacked by a masked man, a sword-wielding ninja with murder in his heart.
For this real-life Thelma and Louise couple, a string of costumed cons take them places they never imagined; and later, a man with murder on his mind enters a woman's house wearing a chilling disguise.
A strip club special: Florida stripper Jackie Dancy makes sure her violent husband will never bother her again; Las Vegas jiggle joint employees are all suspects when a brutal killing rocks their world.