Takat the Dog
Takat shows us the day-to-day life of an independent-minded pooch in Barcelona, who doesn't want to take orders, or be anyone's pet. He knows exactly how to get what he wants: a bite to eat, and the freedom to live for the moment, without worrying about the future.