Take Out With Lisa Ling
Journalist Lisa Ling takes a cross-country road trip to explore diverse Asian American communities and cuisines, with help from the artists, chefs, community leaders, and everyday people who are redefining what it means to be American.
Mix Mix
Acclaimed journalist Lisa Ling travels to New Orleans and the bayous of Louisiana to explore an unexpected history -- highlighting Filipino-Americans' deep roots in the country and the impact of their contributions to the Crescent City.
Lisa explores the Vietnamese American enclave of southern California's Little Saigon through its restaurants and rich cultural history.
Lisa travels to New York City to experience the cuisine of one of the city's fastest growing Asian immigrant groups ... one delectable Bangladeshi dish at a time.
Lisa explores the legacy of Japanese Americans in LA's Boyle Heights through legends like Nobuko Miyamoto, the last remaining Japanese diner in the area and a Japanese Mexican pop-up operated by the descendant of a World War II veteran.
With her husband Paul in tow, Lisa explores the large Korean American communities of Annandale, VA, and the greater D.C. area through the work of inspiring artists, chefs and business owners.