Take Two
An upbeat detective series that follows Sam Swift, the former star of a hit cop series whose epic breakdown is broadcast to the public and sends her to rehab. Desperate to restart her career, she talks her way into shadowing lone-wolf private investigator Eddie Valetik as research for a potential comeback role. Though Eddie resents the babysitting gig, high-spirited Sam uses the skills she learned as an actor playing a cop and proves herself to be surprisingly valuable.
A terminally ill man hires Eddie and Sam to protect him from the very hitman he hired to make his death look like an accident. When he discovers he was misdiagnosed and is going to live, he fears for his life. Together, Eddie and Sam must keep him safe and in hiding long enough to find and stop his hired killer.