This three-part series investigates a haunting double abduction in Iowa with exclusive access and insider interviews. First-time filmmaker Dylan Sires, a former photographer on the case, has been documenting and interviewing people for over seven years.
The mysterious abduction of cousins Lyric Cook and Elizabeth Collins in July 2012 devastates two families, one of whom falls under suspicion. The mystery deepens when hunters find the girls' bodies.
Another shocking double abduction not far from the location of the Evansdale case sparks fear in the community and puts Michael Klunder, a local, under the spotlight. Dayton abduction survivor Dezi Hughes gives an exclusive interview.
Filmmaker Dylan Sires continues to search for new information and investigate all angles to help Elizabeth’s father. New details come to light, which leads to Drew Collins confronting a possible suspect.