Tales of Luminaria: The Fateful Crossroad Tales of Luminaria: The Fateful Crossroad
When mana is discovered to flow from ancient beasts, it attracts many to the relics. The Jerle Federation worships them while the Gildllan Empire seeks to use its power. When war erupts, individuals from each side will quest for justice in their own ways!