Talking Tom Heroes
Superfriends and amazing heroes, Talking Tom Heroes are here to save the day in this action-packed animated series!
Magic Monsters Attack
Talking Tom Heroes face off against a fire-breathing dinosaur to save the city, but that’s not the only menace the team will have to deal with on their mission!
There’s a crazy vacuum cleaner on the loose! And a slime monster! When strange things happen, it’s time to call Talking Tom Heroes!
The Talking Tom Heroes gadgets are super powerful! When they malfunction, it’s almost as bad as when the monsters attack!