Tarzan
Tarzan and the Poisoned Waters
An ailing cougar leads Tarzan and Jane to find deadly mercury that's poisoning a river. It will destroy all fish and animal life in the area unless they find the culprits.
A famous fashion model and her photographer go to the jungle to shoot a layout, but their fur fashions offend Tarzan and Jane.
When on an expedition to an ancient cave sight, Jane discovers deadly poachers and a cache of elephant tusks destined for the ivory trade. It's up to Tarzan to save Jane.