Tattoo Fixers
The team tackle Sam's embarrassing tattoo, which has earned him a serious ultimatum, deal with holiday ink that Ryan doesn't remember getting, and rid Adam of a lasting reminder of his ex.
Glamour model Bex wants to put her Jedward tattoo behind her, and Andy has an inspirational tattoo story. Annie hopes to fix a tattoo that, after a mid-inking disagreement, didn't turn out as planned.
Michael needs help with a holiday tattoo that's writing cheques his anatomy can't cash. Superfan Emma wants to commit to ink her love for Cheryl Fernandez-Versini. A fire-eater lights up Jay's eyes.
Lou helps tomboy Lucy, who has a vulgar phrase tattooed on her leg. Skater boy Matt shows Sketch a tattoo in an unsightly place. Jay assists Amina, who thinks getting inked is worse than giving birth.