Ted Bundy: Mind of a Monster
New exclusive access and never-before-heard testimony give a unique insight into the mind of America's most notorious serial killer, Ted Bundy. A breathtaking archive from the time, along with Bundy's own voice, reveals the monster inside the man.
Never-before-heard testimony gives a unique insight into the mind serial killer Ted Bundy.
Unique first-hand testimony takes us back to the time of Ted Bundy's murders, coupled with extensive jaw-dropping audio archive from Ted Bundy himself.