Ted the Train
Ted the Train is a good friend of Dino the Dinosaur and Ethan the Dumpt Truck. Learn the colors, the numbers or the shapes with vehicules like Ted the Train or Ethan the Dump Truck. It is better to learn with fun!! That is why Ted is here!!