Ghost Boy
Beast Boy pretends to be a ghost haunting Starfire so she will do his bidding. When she figures out the ruse, she and the other Titans convince Beast Boy that he’s actually dead.
Robin struggles with whether to build a senior center or a pool, while Beast Boy and Cyborg try to get a pizza for free.
Beast Boy turns into a loud, obnoxious gorilla and refuses to change back, driving Robin crazy. Gorilla Beast Boy takes over the leadership of the Titans, which leads to chaos. Cyborg teaches Robin how to be an alpha male so he can take back his role as leader.