Teenage Mutant Ninja Turtles Teenage Mutant Ninja Turtles
Baxter Stockman is showing an exterminator his new invention: a rat catching robot called Mousers.
Shredder experiments with the Inter-Dimensional Portal, hoping to prepare an invasion of Earth.
Shredder lures Splinter with the promise that a weapon can restore the sensei to human form.