Telemarketers Telemarketers
In 2001, Sam and Pat set out to expose dubious telemarketing practices at a New Jersey firm raising money for various charities.
Sam and Pat reunite in the present day to continue their investigation, only to learn that telemarketing schemes are now even more brazenly opportunistic with the advent of robocalling, PACs and new technologies such as AI.