Temptation Island
"Temptation Island" follows four dating couples at a most vulnerable time in their relationship, where each will decide whether to commit to a lifetime together – or ultimately give in to the temptation.
As connections are being formed, some couples are starting to question their relationships.
After a couple of dates, couples consider whether the grass might be greener on the other side.