Mother, May I Sleep with Danger?
Starring Tori Spelling and James Franco, the long-awaited remake of the 1996 cult classic gets a new twist. When theater major Leah brings home her new love interest from college to meet her mother, they’re about to learn that there ARE things more dangerous than sleeping with a psychopath.