Terminator Zero
In 1997, a haunted scientist brushes his family aside for an all-consuming project; in 2022, a renegade fighter battles a powerful robot for vital data.
Eiko and the Terminator arrive in 1997 with identical missions: find Dr. Malcolm Lee; Lee's three children sneak out of their apartment.
Malcolm confides in Kokoro about his recurring nightmare; the three children continue their underground trek, unaware of looming danger.
As a desperate Eiko attempts to elude the police, Misaki's mysterious past comes into focus; Malcolm wrestles with the nature of fate.
Malcolm brings Kokoro online; the boys disagree about Misaki's motivations; Eiko realizes she's entering unknown territory.
The Prophet debates the paradox of time travel with Eiko; Malcolm shares a painful memory with Kokoro as the children hope to reunite at Cat Town.